GroenLinks Bussum was op zaterdag 15 maart met een sterk team vertegenwoordigd op de verkiezingsmarkt van Bussum.

Met een fleurige windmolen (100% windenergie) voor de allerkleinsten, een koele Italiaanse traktatie in de GroenLinks kleuren, en natuurlijk onze sterke standpunten, wist het team een flink aantal passanten te bereiken. Er ontstonden goede gesprekken over belangrijke onderwerpen als de zorg, de fusie en het centrumplan. Ook het fietsmeldpunt kreeg veel aandacht en oogstte lof van de bezoekers, van wie een groot deel ook daadwerkelijk op de fiets naar het centrum van Bussum was gekomen.

Zelfs staatssecretaris Fred Teeven, op bezoek bij de lokale VVD-afdeling, liet zich overhalen om het groen-rode ijstaartje met de slogan 'GroenLinks Werkt!' te nuttigen, ondanks de waarschuwing dat je er wel GroenLinks van zou kunnen gaan stemmen. Een geslaagde dag dus, om met een goed gevoel de laatste dagen van de campagne in te gaan.